Wednesday, February 9, 2011

I was wrong

Photobucket

Apparently? I was wrong.

26 comments:

  1. Lori, Martha PointsFebruary 9, 2011 at 11:44 AM

    OH MY GOSH REALLY????

    Oh sweetie!! YAY! YAY! YAY! YAY!!!

    ReplyDelete
  2. great, and we just went out and bought dozens of baby gifts...thanks a lot.

    seriously, good luck next time.

    ReplyDelete
  3. Oh my goodness!!! Congratulations. I'm so excited for you!! YAY!

    ReplyDelete
  4. YEAHHHHHH!!! Seriously happy dancing for you over here!!! Congratulations!!!

    ReplyDelete
  5. I know! I totally didn't think that's what was going on! Yay!

    ReplyDelete
  6. Thank you thank you thank you!

    And your time will come soon. I'll try to play up the miserable parts now so you'll be ok to wait...hehe ;)

    ReplyDelete
  7. I do love happy dances! Thank you! :) I'm in denial utopia about all the stuff that comes along with this...LoL

    ReplyDelete
  8. Mad Woman behind the BlobFebruary 9, 2011 at 3:02 PM

    Happy dance! And no more anxious am I or am I not thinking. Hope you feel well enough for a while for some back up efforts. If you know what I mean!

    ReplyDelete
  9. Thank you! The anxiety can now be shifted to more productive topics. Yay! LoL

    ...and it is always good to have a backup plan...hehehe :D

    ReplyDelete
  10. YYAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. Haha.. that does actually work.. My cousin is having a horrendous first few months with tne morning sickness.. made me feel a teeny tiny bit better about waiting.. Though I still want a baby really badly!

    ReplyDelete
  12. OMG!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
    :)

    SOOOO happy for you!!

    ReplyDelete
  13. oh wow! Congratulations sweetness!

    ReplyDelete
  14. Oh, babe!

    Congratulations! YAY! So happy for you!

    ReplyDelete
  15. OMG!!!
    I am SOOO incredibly happy for you!
    That's *the* best news!
    Congratulations!

    ReplyDelete
  16. This? This right here? YAY!!!!

    No more funk for me...this is too lovely!

    ReplyDelete
  17. Yay! Congrats!!! Woo hoo! ::happy dance::

    ReplyDelete
  18. Well now - LOOK AT THAT!!! Congratulations! :-D

    ReplyDelete
  19. Well there ya go! WOOOOO!

    ReplyDelete
  20. Congrats! I guess the hubs wasn't hold it out enough. :-P

    ReplyDelete
  21. CONGRATULATIONS!!!!!!!!!! So so so happy for you!!!! :)

    ReplyDelete
  22. Hooray hooray hooray! Congratulations!

    ReplyDelete
  23. Just finally stumbled into your blog from Kris.

    CONGRATS !! !!!!

    that is all

    ReplyDelete